pühapäev, 31. oktoober 2021

 Pean taaskord kaeblema oma kasina kassielu üle!

 Kord meil majapidamises nii käest ära, et õpi või kräunuma!


 Muti on meil terve kuu kodus maarutanud.

No keeldub tööle minemast vist!

Muudkui mõõdab endal hommikuti miskit rõhumist käe pealt ja vehib inimeste arsti vahet käia.

Ühe sõnaga - paneb täiega loodrit.

Ma saaks veel aru, et tal see popp haigus, aga ei!

Sonib midagi verest, rõhumisest ja liigestest.

Püha Kassijumal! Võtku end kokku ometi, endal kari kaaskondlasi toita-katta!

Konservivarud on pea olematuks juba kahanenud!

See kanalasell õgib ka ju nagu oleks oma pere loom.

Muti vedas Jänksi tuppa elama talvehooajaks, ning illegaalist mustlasepoiss kolis kohe Jänksi suvilasse.

Ma kaebasin Jänksile ära, mis toimub.

Aga see reetur teatas, et üüriski Mirrikule oma suvila välja, sest Mirr olla teda terve suve oma seltskonnaga lõbustanud sel ajal, kui meie Mitškiniga polevat kanala poole vaadanudki.

Kuramuse valevorst!

Ma panin talle selle jutu peale sellise käpatou, et tal läks juuksetukk krussi nagu Muti kolm karva, kui Muti hommikul oma pesast välja uimleb.

Ega mina süüdi pole, et see must molu on kanala vallutanud.

Pluss veel Kellykonn!

Muti õpetas ju terve suve, et koerakonnad peavad kõik tulnukad kanaaiast minema kihutama.

Postonikonn sai asjale pihta, ning tuldud teed tagasi metsa lähevad need ilusad koheva sabaga rebsid, mingid nohisevad mägarlikud ja muudki elukad.

Aga Kellykonn tegi näo, et valvuri koha pealt on tema targem, ning kehtestas omad reeglid.


Passib päevad otsa lollnokkade värava ees, ning peab korda.

Isegi kastanilehed ei tohi lollnokkade juurde maanduda.

Ma juba hakkasin harakalarakatega koostöö peale mõtlema, sest ka need on Kellykonna peale jummala tigedad.

Nokkadel pudrukausid aias triiki head-paremat pläusti täis, aga keegi peale kanade, ja Kelly sinna maiustama ei saa.

"Väike Venelane" teeb tuule alla kõigile!

Mirrikul muidugi vedas - Jänksil ju eraldi sissekäiguga majake. Sinna see koerakonn ei saa. 

Aga mina  pean selleks, et lauta pääseda, pool päeva matkama.

Esiteks pean tegema näo, et kanamaja mind üldse ei huvita, ning võtan suuna Naabri-Miisu poole. 

Siis hiilin vaiksemalt kui hiir, (sest sel Kellyl on eriliselt teravad lokaatorid kõrvade asemel) võsa  äärt

mööda selle osmikuni, kus Muti ja Peremees neid roikaid, mida talvel ahju ajada, hoiavad. 

Sealt teen juba kiirsööstu kanala nurgani. Kui veab, saan ühe hoobiga ajaaugust sisse.

Siis algab luureka kõige raskem osa.

Tuleb end hästi porivärviliseks teha, ning lollnokkade varjendi ees oleva putka ukse alt sisse libistada.

No aga kujutage ette, mis sõnadega Muti mind iga kord peale seda tervitab, kui toa juurde oma varjevärvides ilmun.

Sest ega siis mul ainult varjevärv pole.

Ma riputan end ikka igatsugu muud luuramise asjandust kah täis. Nagu tõelisel luurajal on ka mul kassipüksid takjanuppe täis, Oksad peas ja pees, ning käpavahed sõnnikused.

Tulen küll alati hästi tähtsa näoga ukse juurde saba uhkelt püsti, ning tervitan Mutit Mitškinilt õpitud lausega:" Maie nei mis Simba, Kõldukaak Simba!", aga Muti ei pea seda miskiks.

Ega ma ise ka ei tea mis see tähendab, ning, mis see keegi Maie minusse puutub, aga vinge on väljamaa keeles ikka kurruda.

No on ju raske elu?

Ja siis veel Jänks ütleb, et me ei käinud tal külas.

Aga muide, Mitš kinist rääkides - hakkab vist mu õpetaja ja kaaskasslane vanaks jääma.

Läks täna hommikul ise ja vabatahtlikult aknast õue. 

Saate aru!!!

Meie Minni, kes isegi pisema pori, või uduvihmaga magab toas nagu karu, võttis kätte ja tegi ümber veranda tiiru.

Õues olek kestis küll vaid paar minutit, ja Minni ise väitis, et tegi vaid kontrollreidi, vaatamaks, kas Muti on juba rasvarullide toidumaja välja riputanud, aga ma ei usu teda.

Mutil on see toidumaja juba nädal tagasi maja külge pandud, ning seda näeb ka köögilaual istudes väägagi hästi.

Mitškin on kas vananema hakanud, või on tal miskit teoksil, mida ta minu eest varjata üritab.

Praegugi hakkab tagaaknast õuele hiilima. Pean ruttu järgi kihutama, et asjasse selgust tuua.

Sellepärast olen sunnitud ka jutule kiirkokkuvõtte tegema ja teile seekord sabaga lehvitama.

Kihutan juba Minnile järgi, nii, et tsauhh-kurnäuhhh kõigile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar