teisipäev, 24. märts 2020

Mul olid vahepeal üsna ärevad päevad
ja sellepärast pole suutnud ka arvuti taha istuda.
Nimelt kadusid ühel varahommikul minu Muti ja Peremees ära.
Enne seda nad sahkerdasid terve õhtupooliku ringi kahe musta värvi kotikesega ja toppisid sinna oma karvkatteasendajaid. Peremees veel virises kogu aeg, et  paganama Rain Aer, lubab nii vähe hilpe kaasa võtta.
No voh, ja hommikul oli tuba tühi pererahvast.
Meile oli vähemalt igavesti suur hunnik krõbusid jäetud, ning Jänks-poisile ka.
Järgmisel päeval ilmusid meile aga need linnainimesed, kes mitte midagi loomadest ei tea ja  kellede laps on kogemata minu Peremees.
Nad olid meil kohe mitu päeva, enne kui tuli see Muti  laps oma poisinaaskliga kohale.
Siis sai minu mõõt täis ja ma läksin oma kallist Mutit ja Peremeest õue otsima.
Mis läksin!
Põgenesin hoopistükis, sest Muti olla kõigile andnud karmi käsu, et kassid püsivad toas. No ega ikka ei püsi küll, kui vaja Mutit otsida.
Õuel kohtasin naabri-Miisut, kes kurtis et tema Muti. ning peremees olla samuti kuhugi kadunud. Ainult oma pesakonna on maha jätnud. No neil on ka mõned sellised tegelased kodus, nagu meie poisinaaskel.
Otsisime Miisuga mitu päeva kõik ümbruskonna põõsad-puud läbi, kuid meie pererahvast polnud märkigi. Olin nii õnnetu, et koju tuppa kah ei läinud  istusin kuuris ja nutsin. Linnainimesed tõid mulle süüa sinna, kuid ma ei lubanud ennast neil puutuda.
Ja siis ühel hommikul kuulsin äkki Muti häält!
Oh sa püha kassijumal, kus ma lidusin toa poole.
Minu Muti!!!!
Sa oled tagasi!
Ja Peremees ka!
Kus kohas te ometi olite?
Ning siis selgus karm tõsiasi.
Minu Muti ja Peremees olid kuskil käinud seda uut Hiina haigust "vaatamas". ning nüüd peavad olema mitu-mitu aega kodus kinni.
Mitškin, va tarkur ütles, et see olla karma.
Nemad panid algul meid koduaresti, kui läksid seda koroonat vaatama ja selle trahviks on nüüd ise koduarestis. Ja kui meie saime lihtsalt rõõmsalt(või kurvalt) toas möllata, siis nemad peavad kogu aeg vaatama, et ega see koroona nendega salaja kaasa ei tulnud.
Naabri-Miisu rahvas kükitab samuti korralikult oma territooriumil.
Välja-arvatud nende koerakonn.
See töllerdab kogu aeg meie õue ääres till töllakil, nagu Muti ütles.
Ma ei saanud midagi seesugusest kõnekäänust aru, kuid Mitškin seletas, et tänu Muti ja Peremehe eriliselt rangele koduarestile ei saanud meie Postonikonn minna ennast Otto-Triinuks tegema, ning nüüd on Postonil käes esimene jooksmise aeg.
Mis esimene?
See segane ju jookseb kogu aeg ringi nagu Duraselli jänes.
Aga Minni teatas, et praegu on teistmoodi. Poston jookseb poisskoerte järgi.
No olgu - jooksku siis, pea asi, et minu järel ei jookse, nagu tavaliselt.
Kuid Muti ei lubavat Postonkonna poistesse, ning Poston on kah nüüd karantiinis.
See on Muti uus popp sõna.
Tobias, aga peab õues koduvalvuri ametit.
Te kujutage ette, mis tuli ilmsiks tänu sellele Postonjeti jooksmisele - meie tagasillaveota, ja kurt Tobias jookseb nagu poisike, ja kuuleb nagu salakuulaja.
No tegelikult jookseb nagu .....
ah ma ei teagi, mis asi, sest ta teeb kolm kiiret sammu, siis kukub pikali, vinnab end püsti ja teeb taas kolm kiiret liigutust.
Aga oma kõuehäälega hoiab ta igatahes naabri Porthoskonna meie õuelt eemal.
Ja kui Postonjett Muti valvsa kullipilgu all õuel oma pissitiiru teeb, siis meie Tobias tantsib tal ümber nagu poolemeelne ja undab nagu Muti külmutuskapp vahete vahel.
Muti ütleb alati selle undamisse kohta, et külmutuskapp hakkab vist saba andma.
No ma ei tea, külmutuskapi ainus saba moodi asi, on see valge juhe, millega ta seina küljes kinni on.
Tobiasel juhet pole, aga saba on küll võimas. Vaevalt, et ta sellist saba kellelegi ära anda tahab.
Tobias tahab hoopis minu meelest Postoniga seda ratsutamismängu mängida, mida kunagi naabrite Tšernobõl( kui ta veel seal elas), minuga mängida tahtis.
Muti arvab seda sama, aga irvitab kogu tralli peale, et Tobiaskonnal on hing valmis kevadtöödeks, kuid ihu järgi ei tule. Sellest ütlemisest igatahes ei saa ma midagi aru,  ning Minni arvas ka, et Mutile see karantiin on pahasti mõjunud.
Kuigi, peab mainima, et mulle tibake see meeldib ka. Muti ja Peremees on kogu aeg saadaval.
Poston püsib jalust ära (toas kinni), saab rahulikult õues toimetada.
Ning ilmad läksid ka kohe rõõmsamaks kui pere jälle koos.
Ja mis põhiline - Muti keelas oma tüdrukul koos poisinaaskliga meile tulemise täiesti ära määramata ajaks.
No küll on ikka minu Muti kassisõbralik!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar