kolmapäev, 10. veebruar 2021

Muti ajas mind oma soojast voodist välja!


 Käratas, et mis paganama laisklemine see on keset päeva.

Tema peab kütma, ning koristama, meie muudkui magame!

Pealegi pidid kõik mu interneediumisõbrad-kassid tahtma teada, et kuidas me oma hullumajas selle külmaga hakkama saame.

No, mis me saame!

Muti uhab juba poolest ööst ahjudesse puukoormaid, et ta lollnokalapsed mahlapulkadeks ei muutuks.

Ei muutu nad midagi!

Neil ju sellel emmenokal selline sulepadi seljas, et meie ainult kadestame.

Pisikestest tattnokkadest paistavadki hommikuti vaid nokad, kui Muti neile hommikuputru jagama asub.

Milline ebaõiglus muide!

Muti teeb kõigepealt tuled alla kõikvõimalikele ja võimatutele küttekolletele.

Siis passib ise pool tundi peadpidi pliidi all ja teeb endale tuld alla. S.t. et tossu tuleb tal kõvasti, aga tuld pole ma veel näinud. 

Siis hakkab neid lollnokalapsi poputama.

Aga meie!

Me Mitškiniga oleme nagu orvukesed, kõhud vastu selgroogu kleepunud.

Isegi Jänks saab enne oma silohunniku nina alla, alles siis märkab Muti meid ka.

No olgu, selle eest me saame ikka mõlemad täislaksu konservi, aga ikkagi......

Täna lasi Muti lollnokalaste emme sauna.

Oh sa püha Kassijumal, kuidas ta seda

ise pärast kahetses!

Nimelt tõi Muti kasvuhoonest lollnokatittedele mulda tuppa.

Soojendas kenasti ära ja siis valas nende supluskasti.

Aga see nende hiigelnokast emme polnud ju ennast pesta saanud juba uue aasta tulekust saati.

Assa raks, kus titenokad lendasid kahte lehte laiali, kui emme nagu krokodill sinna kasti plartsatas.

Minnil kukkus ehmatusest isegi värskelt näpatud singilõik hambust. Postonikonn põgenes oma lauaalusest elamust suurde tuppa Jänksi juurde.

Ainult mina olin julge!

Aga seda muidugist vaid selle pärast, et ma ei saanud aru, mis toimub.

Ma mõtlesin, et lollnokka on tabanud mingi uus ja senitundmata viirus.

Sest ta krooksus seal mullas, jalad taeva poole, nagu konn. Siis pööras end ja hakkas tiibadega helikopterit tegema, seejärel röhkis, nagu oleks seaks muutunud.

Titenokad vahtisid pesakasti äärel,  silmad õudusest kuulis peas, et no nüüd on nende emps küll lappama läinud. 

Muti lasi algul  sellist naeru, et kogu küla kõmises, aga kui seljataha vaadates avastas, et pool kööki on mulda täis, siis kadus tal see naeruisu kuhugi ära.

 Põrutasin ruttu Mitškinit otsima tahatuppa, et tulgu vaatama, kuidas nokaema segi läks, kuid Minni ütles, et ma olen tobe.

Kui ma ka peaksin olema kaks kuud kasimata. siis teeksin ma samasuguseid tireleid vannis.

Selgus, et lollnokad pesevad end mullaga!

Vot see oli uudis minu jaoks!

Proovisin ka kohe kiirelt järgi ja pressisin end Muti kaktusepotti, aga Muti hakkas möirgama, et kuhu sa Kõldukas ronid, teed end mullaseks ja lõhud lille ära.

Saa siis nüüd aru?

Kanamamma tohib mullaga lahmida, nii, et terve köök tolmu täis, mina ei tohi isegi lillepoti äärele end poetada.

Mõtlesin, et löön solvumisest selle kaktusepoti õige ümber, aga pagan küll, see hakkas vastu ja torkis.

Ei ole meie majas õiglust!

Aga eks ma ju tean seda ammugi!

Nüüd siis lollnokad kõik mõnulevad lösakil oma pesas ja mina pean valvet.

No, et äkki unustab Muti selle puurivärava väheke irvakile ja ma saan kah sinna tibulasse mulla sisse möllama.

Aga muide, kuna eespool oli viirustest ka juttu, siis meie Muti osutus selle koroonaviiruslase suhtes negatiivselt meelestatuks. See tähendab, et Muti pääses ikkagi kuidagi mulle märkamatult omale neid vatitikke ninna toppima.

Koju tulles tatistas veel tükk aega ja sügas oma nina, aga järgmisel päeval teatati talle, et kogu ta koduarest oli ilma asjata - umbrohi ei pidavat hävima.

Muti arvas küll, et oleks ju võinud selle jama läbi teha, oleks asi kaelast ära, aga vot ei trehvanud.

Meil oli muidugi hea meel,  sest nüüd saab Muti piiramatult poe vahet sõeluda. Ja üleüldse, miks peab tema alati kõik uued asjad esimesena saama.

Nii, aga nüüd ma lähen vaatan, ega Peremehel pole äkki mu abi tarvis uudistest aru saamiseks. Need on viimasel ajal nii keeruliseks läinud, et isegi Minni ei taipa osasid asju, mis ilmas sünnib.

Praeguseks kurnnjäuhh ja loodame, et see pakane ka viiruse saab ja minema läheb!


1 kommentaar: